תזמינו שיחה חוזרת

האם כדאי לקנות דוד קיטור או לקנות מחולל קיטור?

דודי קיטור ומחוללי קיטור

בין אם מדובר בדודי קיטור לתעשייה או לכל יעוד אחר, בכדיי לתת מענה על השאלה עלינו לקחת בחשבון: תקנות, מאפיינים ושיקולים טכנו – כלכליים.
דוד הקיטור הינו מכונה שמייצרת קיטור באמצעות השקעת אנרגיית חימום עד לרתיחת המים ולעיתים מעבר לכך. דודי הקיטור ומחוללי הקיטור משמשים בכל המגזרים: מפעלים, בתי חולים, בתי מלון, מבשלות, מכבסות ועוד.

דוד קיטור תעשייתי יהיה בנוי מצינור להבה וצינורות עשן טבולים בתוך מיכל של מאות (או אלפי) ליטרים של מים וקיטור.
יהיה מצויד לכל הפחות במבער דרגתי משוכלל לשריפה של דלק אחד או יותר.
כפועל יוצא מכך – הדוד יהיה בעל משקל ומיימדים גבוהים מאוד, בכדי לייצור קיטור תידרש השקעה לא מבוטלת של חומר בעירה ופרק זמן של שעה לפחות בכדי לבנות לחץ קיטור של מספר אטמ׳ במיכל.
כיוון שמדובר במיכל לחץ גדול ונפיץ חלות עליו תקנות של משרד העבודה, ביניהן – דרישות למבנה בו יותקן, תקנות זיהום אויר, אישור להתקנה, המצאות מפעיל מוסמך במשך כל זמן העבודה וכן ביקורות שנתיות ע״י איכות הסביבה ובודק דודים מוסמך.

כל אלו יצריכו השקעה כספית, משך זמן התקנה, אחזקה, אגרות והליכי רישוי לדוד ודלקים.
דוד קיטור לתעשייה זעירה יהיה לעיתים דוד פשוט יותר ולעיתים אף יהיה מופעל באמצעות חשמל.
דוד קיטור חשמלי, הינו דוד בו אנרגיית החימום מיוצרת באמצעות גופי חימום המופעלים חשמלית. בדודים מסוג זה עלות ייצור הקיטור היא בין היקרות ועל-כן השימוש בהם יתבצע באתרים ללא זמינות של דלקים או כאשר נדרשת כמות קטנה מאוד של קיטור.
פנו אלינו והמהנדסים שלנו עם ניסיון רב, יסייעו לכם בהצעת דוד קיטור למכירה חדש או משומש מטובי היצרנים בעולם.

אפשרויות נוספות הן השכרת דוד קיטור או רכישת מחולל קיטור אמין מאוד מתוצרת חברת Samson, יפן. במחיר נמוך משמעותית ממחיר דוד. מחולל הקיטור מתאים לשריפת סולר או גפמ, עד לתפוקה של 2.5 טון קיטור לשעה, בנצילות של עד 98%, מוכן לספק קיטור בתוך 5 דקות מרגע ההפעלה (בהשוואה לדוד קיטור), התקנה מהירה ופשוטה ועם דרישות רגולציה מינימליות בשל גודלו ומבנה שלו.

פנו אל המהנדסים שלנו בכדיי שנוכל לסייע לכם באפיון, תכנון, אספקה והתקנה נכונה ממגוון הפתרונות של מיטב היצרנים המובילים בעולם בתחום: EcoFlam, BBS, DANSTOKER, Samson, Baelz.
והכל ברגישות מלאה לצרכים ולאילוצי הלקוח.